Motto: Good service is the best bussines !!!
Ce este un serviciu Inbound ?
Acest derviciu este responsabil pentru o parte dintre apelurile care vin catre o companie Atunci cand clientii apelează, centrul de apeluri INBOUND preia apelul și se ocupă de solicitarea clientului. Exemplele ar putea fi multiple, de la o linie telefonică rapidă la asistență tehnica sau comerciala, sau de la depunerea unei reclamatii pana la plasarea unei comenzi.
Cererile dar si asteptarile clienților sunt în continuă creștere. Clienții așteaptă o comunicare impecabilă, răspunsuri imediate și soluții rapide. Pentru multe companii acest lucru nu este întotdeauna posibil. Centrele de apeluri INBOUND va ofera o solutie. Oferiți clienților dumneavostra asistență excelentă, si câștigați mai mult timp pentru afacerea dumeavostra. Cu un centru de apel INBOUND bun, optimizați experiența clienților și evitați pierderea veniturilor din cauza clienților deranjați.
Bine de stiut !
Dacă apelati la un centru de apel extern, ar trebui să alegeți cu atenție. Serviciul trebuie să fie fiabil și de bună calitate. Trebuie sa ofere o garantia calitatii serviciilor si transparenta. Trebuie de asemenea sa fie usor scalabil.
Acordați atenție unei eventuale specializări a furnizorului în anumite industrii, referințelor anterioare și costurilor preconizate.
Suntem bucuroși să vă ajutăm in căutarea unei solurii și să vă sfătuim gratuit !
Iata cateva avantaje ale externalizarii sericiilor Inbound
- Capacitate flexibilă cu utilizare sezonieră a capacității
- Mai mult timp pentru afacerea dvs. de bază
- Reducerea costurilor fixe
- Angajați calificați
- Scalabilitate ușoară
1. INFO CENTER
Detaliile fac diferenta !!!
Este un serviciu de informare profesionist care furnizeaza informatii despre serviciile si departamentele compaiei, fluxul proceselor de vanzare cumparare, si orice alta informatie utila. Acest servicii poate fi combinat cu servicii de telesales.
2. ASISTENTA CLIENTI
Telefonul suna incontinuu ?
Serviciul pentru clienți se referă la prioritatea pe care o organizație o acordă clientilor în orice punct al procesului comercial: inainte, in timpul sau dupa acest proces. Asistenta clienti joacă un rol important în capacitatea unei organizații de a genera venituri. O experiență bună in relatia cu clienții poate schimba întreaga percepție pe care o are clientul față de companie.
3. Procesarea comenzilor
Aici incepe procesul de vanzare !
Fie ca aveti un sistem de vanzare clasic sau online, comenzile trebuie procesate in timp util si eficient. Acest serviciu va ajuta sa gestionati solicitarile pentru comenzile clientilor si sa reduceti costurile admimistrative. Va asigurati de asemenea prin acest serviciu, ca niciodata oscilatiile fluxului de comenzi, nu va vor gasi nepregatiti.
4. Asistenta Chat E-mail, Text si Sms
Stai conectat in permanenta cu clientii !
Clientii sunt diferiti, prin urmare si preferintele lor de comunicare sunt diferite. Timpul, este la fel de important pentru clienti cum este si pentru noi. Surprinde-ti clientii cu raspunsuri rapide si vei castiga un client pe termen lung. Acceseaza acest serviciu prin operatori calificati sa faca fata oricarei situatii.



Recall Bpo nu este doar un call center, este cea mai bună variantă de comunicare, pe care o poți găsi, acum, pe piață.
Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Punem accent pe întelegerea bussines-ului, pentru a eficientiza legătura dintre tine și clienții tăi.
Într-un mediu de afaceri în continuă expansiune, investim constant în dezvoltarea echipei și calitatea serviciilor.
Și pentru că ne respectăm partenerii, avem cea mai bună echipă, formată din oameni de calitate, profesioniști în comunicare, instruiți să facă performanță.
Str. Simion Barnutiu, Nr. 7
Etj. 3 Cam 19 – 20
Timisoara, jud. Timis, Romania
Tel: +40756087686,
+40756087685
Email: office@recallbsc.ro
Facebook: Recall BPO
Linkedin: Recall BPO Romania