Andrew Newberg, specialist în neuroștiințe, a constatat, în mod repetat, că o conversație dificilă se poate transforma într-una binevoitoare în doar câteva minute - dacă se face apel la comunicarea empatică.
Iată unul dintre principiile importante pe care Recall Bpo se bazează.
Recall BPO este un centru de telecomunicații, specializat în servicii inbound, outbound si Back Office.
Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Punem accent pe întelegerea bussines-ului, pentru a eficientiza legătura dintre tine și clienții tăi.
Recall BPO nu este doar un call center, este cea mai bună variantă de comunicare, pe care o poți găsi, acum, pe piață.
Într-un mediu de afaceri în continuă expansiune, investim constant în dezvoltarea echipei și calitatea serviciilor. Avem solutii pentru toate canalele de comunicare spre si dinspre clienti. Putem spune astfel ca va putem furniza cea mai buna varianta de comunicare pentru compania dumneavostra.
Și pentru că ne respectăm partenerii, avem cea mai bună echipă, formată din oameni de calitate, profesioniști în comunicare, instruiți să facă performanță.
Abordarea profesională este dată de pregătirea și experiența echipei Recall prin profesioniști din diferite domenii: jurnalism, pharma, comunicare, resurse umane marketing, relatii publice, vânzări, e-commerce, industria beauty.
Ne-am propus să redimensionăm conceptul de call-center printr-o orientare netă către calitatea comunicării și atingerea obiectivelor stabilite de comun acord cu beneficiarii nostrii.
CE VA PUTEM OFERI ?
1. Flexibilitate.
Flexibilitatea obținută prin externalizare se dovedește a fi bună pentru majoritatea companiilor de succes. Orice strategie de afaceri care permite unei companii să se adapteze nevoilor pieței în schimbare, este o strategie binevenită.
2. Gestionarea fluxurilor.
Există perioade în care companiile au fluxuri si nevoi diferite in derularea procesului de business. Recrutarea de personal nou presupune costuri, timp si resurse. Solutia simpla si la indemana este externalizarea unor departamente.
3. Competitivitate
Ca furnizor de servicii call center externalizate, aducem si cea mai recentă tehnologie de gestionare a relatilor cu clientii. Multe companii au devenit parte a acestei revoluții în industria BPO.
Pornimintotdeauna de la nevoia reala a partenerilor si ne concentram pe atragerea si identificarea unor noi oportunitati, lasand timp companiilor sa se concentreze pe inovarea de noi produse si servicii.
4. Reducerea costurilor
Externalizarea proceselor de business ( BPO ) aduce ca avantaj major reducerea costurilor cu pana la 50%. Aceasta reducere este foarte importanta in contextul dezvoltarii facerilor care presupune, cresterea bazei de date sau extinderea geografica.
5. Feedback acționabil
Utilizam cele mai noi analize predictive și tehnologii, pentru a va oferi feedback acționabil. Acesta va permite sa obtineti si sa folositi informatii din piata imbunatatite.
6. Abilități specializate
Va punem la dispozitie profesionsti cu expertize in domenii variate cum ar fi, social media, marketing digital, telemarketing, Astfel, companiile dumneavostra pot valorifica la un cost mult mai mic aceste abilitati pentru a muta afacerea la nivelul următor.



Recall Bpo nu este doar un call center, este cea mai bună variantă de comunicare, pe care o poți găsi, acum, pe piață.
Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Punem accent pe întelegerea bussines-ului, pentru a eficientiza legătura dintre tine și clienții tăi.
Într-un mediu de afaceri în continuă expansiune, investim constant în dezvoltarea echipei și calitatea serviciilor.
Și pentru că ne respectăm partenerii, avem cea mai bună echipă, formată din oameni de calitate, profesioniști în comunicare, instruiți să facă performanță.
Str. Simion Barnutiu, Nr. 7
Etj. 3 Cam 19 – 20
Timisoara, jud. Timis, Romania
Tel: +40756087686,
+40756087685
Email: office@recallbsc.ro
Facebook: Recall BPO
Linkedin: Recall BPO Romania